יש לך חשבון בפייסבוק?
באפשרותך להתחבר למערכת באמצעות חשבון ה-facebook שלך. לחץ/י על הכפתור כדי להתחבר.
באישור משרד החינוך
אנחנו עושים הכל ברשת: קניות, ברורים, התכתבויות... בעצם ה-כ-ל.
ההורים כבר לא יוצאים לשוטט ברחובות השכונה עם עגלה ולהכנס בהפתעה לגן/פעוטון השכונתי.
ההיצע הגדול בכל שכונה ודורש בדיקה מקדימה.
עוד קודם ליציאה לגנים, יושבים ההורים ומשוטטים להם באינטרנט ודולים כמה שיותר מידע על הגנים סביבם.
חלק ממה שמשפיע עליהם הוא מראה הגן - איך הגן ניראה?
בעיניהם זה משקף הרבה.
ואין להאשימם –הם לא בעלי מקצוע, הם יודעים להתרשם ממה שרואות עיניהן.
גן הוא הרבה יותר ממרחב מקושט.
אך הרבה מאופן עיצוב המרחב תורם להבנת ההשקעה והדאגה במתקנים כולם.
בנוסף, כך ההורה מסיק לגבי חשיבות הניתנת לתכנים (לדוגמה דגש על מוזיקה או על ספרים וכו').
לכן, ביחרו תמונות טובות, בהן הגן נראה "גן העדן" לילדים – כמו שהגן שלך באמת...
תמונה שמציגה את הגן- בפן הטוב שלו.
תמונה שאתם מאמינים וחושבים כי היא מייצגת את הגן, ואת האג'נדה שלכם.
השתדלו לבחור את התמונות הטובות ביותר שיש בידכם.
יש היום google תמונות, שבהן ניתן לראות תמונות של גנים.
נסו בעצמכם - לראות ולהתרשם מגנים שעברו רענון או עיצוב ולהתרשם איזה תמונות לדעתכם עושים לכם את זה.
ולהתחקות אחרי זה...
זיכרו – תמונה מעלה סיכוי להתייחסות של ההורה.
תמונה שווה אלף מילים (בלוג קודם שלי בנושא התמונות)
בהצלחה,
דפנה
הכותבת היא דפנה אלון קירשנר - בעלים, סטודיו קטינא.
טל': 073-7586451
דואר אלקטרוני: dafna@ktina.com
פייסבוק - עיצוב גני ילדים- סטודיו "קטינא"
www.ktina.com