אינפוגן גני ילדים

באישור משרד החינוך

תמיכה

איך לקדם את אתר הגן שלך בגוגל לבד ב 5 דקות

צוות אינפוגן | 31.10.2016

מטרת מסמך זה היא לסייע לך בקידום עצמאי של אתר הגן שלך. כלומר, לגרום כך שיותר גולשים יגיעו אליו – גם מהמעגלים האנושיים..

קדמי את אתר הגן שלך ב-5 דקות ליום

 

גננת יקרה,

 

מטרת מסמך זה היא לסייע לך בקידום עצמאי של אתר הגן שלך. כלומר, לגרום כך שיותר גולשים יגיעו אליו – גם מהמעגלים האנושיים הקיימים והמוכרים שסביב הגן, וגם ממעגלים חדשים של הורים וילדים.

 

בתור לקוחה שלנו, את נהנית כבר משירותי הקידום המובנים של פלטפורמת אינפוגן. עם זאת, בידייך לבצע פעולות פשוטות שיתרמו להצלחת האתר ויגדילו את התועלת שתפיקי ממנו – הן בקיום קשר הדוק יותר עם הורי הילדים בגן והן ככלי מכירתי להורים וילדים חדשים.

 

במסמך הזה אנחנו מציגים 5 פעולות כאלו. תוכלי לבצע את חלקן או את כולן, לפי בחירתך ובקצב שלך. כל המרבה הרי זה משובח, אבל די בהשקעה של 5-10 דקות ליום כדי להשיג תוצאות!  

 

 

1. שוחחי עם אנשים על האתר. 

ספרי על אתר הגן לכל מי שאת מכירה – בני משפחה, חברים, הורי הילדים בגן, "מתעניינים" חדשים וכו'. עודדי אותם לבקר באתר, להשתמש בכלים השונים שהוא מציע ולתת פידבק.

 

הכי טוב לשוחח עם אנשים (גם) פנים אל פנים, וזה בלי קשר לערוצי תקשורת אחרים. אם מישהו ששוחחת איתו מגלה עניין, נצלי את ההזדמנות כדי לקחת את כתובת הדואר האלקטרוני שלו (אם לא עשית זאת קודם) ושלחי לו את הקישור לאתר (ראי סעיף 2). את כתובת הדוא"ל של הורי הילדים כדאי בכל מקרה לרכז ולשמור. 

 

2. הפיצי את הקישור בדואר אלקטרוני. 

גם בדור הפייסבוק (אליו נגיע בסעיף הבא) דוא"ל נשאר אחד מערוצי התקשורת החשובים והאפקטיביים ביותר. מומלץ מאד להפיץ את הקישור ("לינק") לכל כתובות הדוא"ל שיש לך, אך חשוב לעשות זאת נכון.

 

לא מומלץ, למשל, לשלוח הודעת דוא"ל משותפת אחת לכל מי שאת מכירה. מומלץ לשלוח הודעות אישיות יותר, לאנשים ספציפיים או לקבוצות קטנות שבהן כולם מכירים זה את זה. בשיטה זו תצרי יותר מחוייבות מצד הנמכן.

 

ההודעה המצורפת צריכה להיות קצרה ותמציתית ולכלול בקשה מפורשת: אנא, בקרו באתר שלי. בבקשה, הפיצו הלאה למי שאפשר – ובמיוחד להורים לילדים בגילאי הגן.

 

3. השתמשי בתבונה בפייסבוק.

אם לא השתמשת בפייסבוק עד היום, זוהי הזדמנות טובה להצטרף וללמוד להשתמש. אם את כבר משתמשת בפייסבוק, בוודאי לא תתקשי לשתף (Share) ולעשות "לייק" (Like), לא רק לאתר הגן אלא גם לדפים ותכנים ספציפיים בתוכו. 

 

למעשה, כל תוכן חדש שאת מעלה לאתר מספק הוא הזדמנות לעשות share ו-like, ובעיקר – לעודד אנשים אחרים לעשות זאת. תמיד כדאי להוסיף לקישור הערה, בקשה או "קריאה לפעולה". למשל, "אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט החדש בבלוג של הגן שלנו. אהבתם? תעשו לייק!". 

 

יש פעולות רבות ומגוונות שאפשר לבצע בפייסבוק, להן אולי נקדיש מדריך נוסף בעתיד. בינתיים, מה שהכי חשוב לזכור הוא שהצלחה בפייסבוק נובעת לא רק מריבוי "חברים" אלא בעיקר מהיכולת להניע אנשים. והדרך הכי יעילה, כמו תמיד, היא... לבקש.

 

4. בקשי עזרה מבעלי אתרים אחרים.

אחד הדברים החשובים ביותר בקידום של אתר הוא להשיג קישורים ("לינקים") מאתרים אחרים, ויש דרכים מגוונות לעשות זאת. 

 

לדוגמא, אם למישהו בסביבתך הקרובה יש בלוג, ואת חושבת שהוא רוצה לפרגן, הציעי לו לקשר לאתר הגן שלך מהבלוג שלו. אם את נוהגת לגלוש בפורום כזה או אחר, את יכולה להוסיף את כתובת האתר ל"חתימה" שלך. ישנם גם בלוגים שמאפשרים להוסיף קישור לאתר כאשר את כותבת בהם תגובה ("טוקבק").

 

זה רצוי ומקובל לקבל ואף לתת קישורים, כל זמן שלא מדובר ב"עיסקה", ובעיקר אם יש קשר טבעי בין האתר המקשר והמקושר. למשל, אם שניהם עוסקים באותו נושא.  

 

5. הוסיפי את כתובת האתר ל... הכל. 

את הכתובת של אתר הגן שלך תוכלי להוסיף לחתימת הדוא"ל שלך, למכתבים הנשלחים להורים, לחשבוניות וניירת אחרת, על כרטיס הביקור אם יש, בפרסומים שונים של הגן, וכו'. 

 

המטרה: לנצל כל הזדמנות לשלוח אנשים לאתר שלך. 

 

כשאנשים רבים מבקרים באתר, הם בעצמם עוזרים לך לשווק ולקדם אותו - חלקם חוזרים אליו פעמים נוספות; אחרים משתפים בפייסבוק או שולחים לחבריהם בדואר אלקטרוני (להלן: דוא"ל); אחדים יהיו אולי בעלי אתרים או בלוגים שיקשרו לאתר שלך; וכן הלאה. 

תגיות

שתפו

תגובות