יש לך חשבון בפייסבוק?
באפשרותך להתחבר למערכת באמצעות חשבון ה-facebook שלך. לחץ/י על הכפתור כדי להתחבר.
באישור משרד החינוך
קחו את הכסף שחשבת להשקיע בפרסום במקומון, באלפי פלאיירים, שלטי חוצות שבמקרה הטוב בכלל יגיעו לקהל שלכם, ותשקיעו אותו בשיווק ברשת!
למה? כי בוודאות, עם אותה הוצאה כספית שתכננתם להשקיע על פלאיירים, פרסומת רדיו או שלט חוצות, תגיעו לקהל הרבה יותר רלוונטי ממוקד ואיכותי.
באינטרנט יש לנו את האפשרות לנתח תוצאות, לפלח קהלים ולהתאים את המסר בדיוק עבור קהל היעד שלכם הורים לגיל הרך. כשאתם מפרסמים off-line,
אתם למעשה מפרסמים לכולם, כל תיבת דואר,או כל מי שקורא את המקומון העירוני רואה את המודעה שלכם.
אבל את בכלל גן ילדים שפונה לחתך מסויים באוכלוסיה (הורים לילדים מגיל 0-6) איך זה עוזר לכם? איך זה מקדם אתכם? זה לא.
שיווק ופרסום גני ילדים בעידן של היום:
היום כל גן חייב לספק את כל המידע באינטרנט זה הבסיס לשיווק נכון בעידן הדיגיטל.
לגן שלך חייב להיות אתר אינטרנט:
אתר גן המכיל את כל המידע, לוגו, תמונות, סרטונים, תקציר או כמה מילים על הגן, המלצות הורים, פרטי התקשרות, ויתרונות לעומת מתחרים באזור.
לוגו מעוצב לגן שלך - היום שווה להשקיע כמה עשרות שקלים לעיצוב לוגו לגן שלך זה זול, וכדאי בזמן שלמתחרים אין לוגו או לוגו שעוצב ללא ידע בעיצוב.
אתר אינטרנט - הדרך המשתלמת ביותר לפתוח אתר אינטרנט היא דרך אינפוגן. באינפוגן תקבלי אתר אינטרנט הכולל דומיין, אחסון ללא הגבלה, תחזוקה שוטפת. ויועץ דיגיטלי אשר מלווה אותך עד להעלאת האתר לאוויר עם כל המידע הנדרש לשיווק נכון ואפקטיבי.
צרפי את הגן שלך לאינדקס גני ילדים - קיימים מספר אינדקסים המציגים גני ילדים על גבי מפה, אינפוגן הוא אתר גני הילדים הגדול בישראל עם למעלה מ 15 אלף גנים על המפה.
לקוחות שמצטרפים לאינדקס מקבלים גישה לעדכון מידע, תמונות, ופרטי התקשרות וכך מגדילים את סיכוייהם לפניות הורים מתעניינים.
קידום במנועי החיפוש - הורה שמחפש גן היום שולף את הנייד מהכיס ומקליד בגוגל "גני ילדים ב(שם העיר\אזור)", או "פעוטון ב..", "גן פרטי ב... " וכו..
חשוב מאוד שהגן שלכם יופיע בתוצאות הראשונות שההורה מקבל!
חפשו בגוגל: גני ילדים ב"תל אביב", "חיפה", "פתח תקווה" או כל אזור אחר וקבלו תוצאות של גנים המחוברים לאינפוגן.
אם את מעוניינת לקדם את הגן שלך צרי איתנו קשר 073-7597636
שיווק ברשתות חברתיות - פתחתם כבר דף עיסקי? רוב הגנים הפרטיים היום לא פותחים דף עיסקי, הם משתמשים בפרופיל האישי כדי לשווק את הגן.. זאת דרך פחות יעילה.
פתחי דף עיסקי(פני ליועץ הדיגיטלי של אינפוגן הוא ישמח לעזור)
שיווק מפה לאוזן כבר מזמן עבר לדיגיטל, חפשי את הקהל שלך בפייסבוק... זהו טיפ חשוב!!!
היום קל יותר להגיע לכיכר העיר, ההורים מחכים לך בקבוצות הפייסבוק ואפשר לראות את הבקשה הקבועה "המלצה לגן פרטי ב.."
רשימת קבוצות פייסבוק של הורים לפי אזור מגורים:
צפון:
מרכז:
דרום:
אם לא מצאתם את האזור שלכם פשוט הקלידו בשורת החיפוש בפייסבוק את שם העיר חפשו והצטרפו לקבוצות הורים \ אמהות.
לאחר אישור הצטרפותך לקבוצות כנסי ופרסמי את הגן שלך לדוגמה:" ההרשמה לגן פילפיון החלה! מוזמנים לתפוס מקומות אחרונים - לפרטים צרו קשר: מספר הטלפון."
בהצלחה!